Ne puteti apela de luni pana vineri intre 10 si 17 la 0725.280.280
Aveti 0 produse in cos

COMENZI SI RETURURI

RETURNAREA PRODUSELOR

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, iar in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor ‘’(O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta)- cu aplicarea definitiilor cuprinse in art.2 lit.e.
Legislatia sus mentionata se refera la clienti/cumparatori /consumatori persoane fizice ; clientii cu personalitate juridica nu au dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta.
Clientul este obligat sa notifice firmei TIFFANI in scris, prin orice mijloc de comunicare (e-mail, fax, telefon) intentia sa de a returna, de a fi inlocuite, produsele achizitionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor.
Produsele livrate gresit, coletele care prezinta deteriorari severe, si/sau produsele cu defect de fabricatie pot fi returnate in termen de 10 zile lucratoare de la data expedierii. Orice mentiuni cu privire la integritatea coletului se fac la momentul livrarii ; orice reclamatii ulterioare sunt nule. Clientul/cumparatorul nu poate pretinde oricare alte daune-interese si/sau despagubiri. In acest caz ne asumam responsabilitatea si va inlocuim produsul cu unul identic (model, marime, culoare), suportand taxele pentru returnare/re-expediere.
Clientul/cumparatorul este obligat sa notifice intentia de returnare a produselor prin orice mijloc de comunicare in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor.
In situatia in care, clientul/cumparatorul solicita in schimb o alta marime, culoare, model, atunci acesta este obligat sa suporte cheltuielile de returnare/re-expediere.
Produsele returnate se vor transmite tot prin curierat rapid, si numai cu conditia ca acestea sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa contina etichetele intacte, sa aiba toate accesoriile, sa fie insotite de factura fiscala care l-a insotit la livrare, iar produsul sa nu prezinte semne ca a fost purtat : urme de miros, urme de machiaj sau alte pete). Clientul/cumparatorul este responsabil pentru deteriorarea si /sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau de returnare catre TIFFANI.
Produsele vor fi inlocuite in limita stocului disponibil.
Produsele oferite sub forma de voucher sau produsele castigate in urma concursurilor organizate de noi, nu pot fi returnate.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in maximum 30 zile de la confirmarea returului prin virament bancar in contul clientului/cumparatorului.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

GARANTIA PRODUSELOR

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu legislatia in vigoare.Garantia acordata nu afecteaza drepturile conferite prin legea protectiei consumatorului si este conforma cu prevederile O.G. 21/1992, si Legea 449/2003, cu modificarile ulterioare.
Garantia produselor TIFFANI este de 30 zile calendaristice. Eticheta contine informatii utile privind spalarea si ingrijirea produselor, astfel incat acestea sa nu sufere deteriorari.In cazul nerespectarii instructiunilor de intretinere, dreptul la garantie se pierde, iar TIFFANI nu isi asuma nici o raspundere privind deteriorarea acestora.
Pentru a face dovada achizitionarii produselor va rugam sa pastrati factura fiscala.
Pentru orice sesizari si/sau reclamatii va rugam sa ne scrieti pe adresa  office@tiffani.ro
Introdu adresa ta de email pentru a afla cele mai noi oferte de haine.